wtorek, 19 lutego 2013

Apocalyptic Love

Czyli nowa płyta Slasha :)
 I powiem wam ze jestem zdecydowanie na wielkie grube Tak!
Genialne połączenie Slash i Myles Kennedy z Alter Bridge. I chyba lepiej nie mogli sie dobrać.  Bo chyba pana Slasha a raczej Saula Hudsona nie musze nikomu przedstawiać (jeden z najlepszych gitarzystów i najbardziej znanych, gitarzysta Guns'n'Roses). I powiem tak: jak lubisz porządną dawkę dobrego rocka z genialnymi riffami to to właśnie plyta dla Ciebie. Jeśli lubisz jak wokalista naprawdę śpiewa a nie drze ryja jak w większości kapel metalowych. to musisz jej posłuchać. I powiem tak pierwszy raz sie z nią spotkałam kiedy pojechałam pracować na działce i słuchałam jej prawie tydzień wiec to samo mówi za siebie. Jeśli sie chce dawkę pozytywnej energii i posłuchać fenomenalnego wokalu to kupcie tą właśnie płytę. Ale nie będę was dalej zachęcać po prostu pokaże wam o czym mowie i sami zdecydujecie.

Chyba kazda kobieta chciałaby żeby ktoś napisał o niej piosenkę na tej płycie mamy Dwie dziewczyny Carolina i Anastasia. I powiem wam i to jakie dziewczyny. Anastasia z mocnymi riffami w któtych chyba każdy sie zakocha, na początku łagodna ale w końcu pokazuje jaka jest na prawdę i jej pazury! me like! zdecydowanie.I śpiewający Myles <3 no po prostu coś niesamowitego.

"All my love Anastasia, Anastasia
This may be our last goodbye
You can't save me
I am fading
Blood is on my hands tonight"

 
A z drugiej strony Carolina. Od początku do końca zdecydowana i niesamowicie pociągająca mozna ją porównać do striptizerki  mniej więcej.( wsłuchajcie sie w tekst będziecie wiedzieć co mam na myśli)

"I remember when
You were innocent
I remember what you were
My dirty rose"


No ale jak to z kobietami bywa kazda chce mieć swojego bohatera. No ale kiedyś trzeba powiedzieć 
"No more Heroes" no i właśnie to jest nasza kolejna piosenka :) 
i powiem szczerze jak pierwszy raz ją posłuchałam skojarzyła mi sie z jedną z piosenek Alter bridge. a dokładnie troche ugrzeczniona wersja a raczej fragment  z piosenki 'matalingus' ale moge sie mylić mi to tak brzmi. no ale wrócmy do piosenki. 

"When your heroes, turn to the enemy
And there's nothing left to hold
When your heroes, give only apologies
I won't deny it leaves me cold"


I na koniec coś co zawsze chciałam powiedzieć niektórym facetom z którymi sie spotykałam i innym fałszywym ludziom którym kiedykolwiek zaufałam. ze specjalną dedykacją właśnie dla tych osób. (You're a Lie)

"I'm fragile but I'm not a fool
I won't hear another word from you
You won't hurt me anymore
You won't hurt me anymore
The hand I held just held me down
It took so long now I know

Cause you're a liar, liar
All my faith has been wasted, wasted
Cause you're a liar, liar
I won't sit here and take this anymore"



(mam mały problem z wgrywaniem muzyki wiec później wam wrzucę dokładne piosenki)

2 komentarze: