czwartek, 6 września 2012

Jet !♥

Tak tym razem w troche inne rejony świata sie przenieśmy :) Znacie Jet ? na pewno znacie chociażby z ich " Are You Gonna Be My Girl" chociaż moze obecna młodzież szkolna moze nie znać ;p ale Ci starsi na pewno kojarzą ;) Wiec tak przenieśmy sie do Australii do 2001 r. gdzie ta kapela powstała zadebiutowali 2 lata później płytą : "get born". Z tego co czytałam inspirują sie takimi świetnymi zespołami jak : Oasis, AC/DC czy Queen. I przyznaje w niektórych piosenkach wyczuwam właśnie te wpływy :) urocze ballady o które by sie pokusił Liam Gallagher (Oasis jakby ktoś nie wiedział :). Wiec zaczynamy ! ;)

Może tak chciałam zacząć od właśnie "Are You Gonna Be My Girl"
Piosenka którą tak naprawdę wiekszość osob zna i świetnie sie nadaje do różnego typu imprez, nie znam nikogo kto by sie źle przy tym bawił i w sumie jak chcecie w nietypowy sposób spytać dziewczynę czy bedzie wasza zaśpiewajcie jej to na pewno sie zdziwi :)

Kolejna piosenką ich własnie którą kocham i mogłabym ją słuchać cały dzień, nadającą sie świetnie do sprzątania i do udawania że sie gra na miotle jest " Rollover DJ"
jak o niej mysle to wydaje mi sie zawsze że mówi o tym żebyśmy nie byli zbyt pewni siebie, bo w sumie kto lubi takich ludzi, kto lubi takie gwiazdeczki których nikt tak naprawdę nie zna a czują sie sławne, głupie co nie ? :)


Jeszcze na troche bedziemy mieć podkręcone tępo strasznie mi sie to własnie w nich podoba ze maja takie właśnie szybkie energiczne numery które szybko wpadają w ucho i aż chce sie je śpiewać i przy nich wygłupiać coś niesamowitego i ten genialny głos w sumie nie typowy Nic'a Cester'a ;)
Wiec na teraz szukujcie sie na 'K.I.A. (Killed In Action)"

Przyznaje sie to chyba jeden z moich ulubionych ich piosenek :)

Nadal w w szybkich rytmach i tak sie zastanawiałam na jakie dziewczyny faceci na ogół lecą. I po dwóch piosenkach Jetów wydaje mi sie że to są wlasnie dziewczyny które mocno stąpają po ziemi, nie boja sie wyrażać siebie i nie są to pierwsze lepsze laseczki które sie daja każdemu. Ona musi mieć coś w sobie świetyną ciętą ripostę i musi Cie powalić. Czyli : 'Cold hard bitch" i " "She's A Genius" ;)



Dobra teraz zwolnimy mówiłam ze Jet maja piosenki które mi osobiście przypominają Oasis ?
No to właśnie taką zostawiłam dla was na koniec I w sumie o niej nie bede dużo mówić jej tekst powie sam za siebie ;)


  "Give me back my point of view
Cause I just can't think for you
I can hardly hear you say
What should I do, well you choose

Oh, look what you've done

You've made a fool of everyone
Oh well, it seems likes such fun
Until you lose what you had won" 


Mam nadzieje ze miło wam sie ich słuchało :) do usłyszenia z kolejna dawką muzyki ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz