sobota, 1 września 2012

So if you want me, you better come and find me this time don't leave here another seven years

Dziś w tak troche inaczej przenieśmy sie znowu do Londynu żeby poznać kilku świetnych młodych muzyków których niestety nie udało mi sie złapać na coke wiec nie wiem jak wypadli na koncercie ale jednak podobno byli nieziemscy :) Przyznaje że poznałam ich własnie przez to że jechałam do krakowa i w sumie strasznie sie ciesze bo chłopaki mają niesamowite teksty, bardzo przemyślane i ich teledyski są też dość przemyślane. W gruncie rzeczy jeśli ktoś lubi brytyjski akcent to warto ich posłuchać ;)
Przyznam sie że każdą ich piosenkę lubie chociaz dopiero wydali pierwszą płytę ;)
Wiec zaczynamy :)

Na pierwszy rzut chciałabym pokazać " Celestine"
Poza tym jak już mówiłam ze ma fenomenalny tekst to są w nim dwa fragmenty które specjalnie do mnie przemawiają, moze dlatego ze pasują do wiekszości sytuacji ;)

" Keep the past in the past and notice
That I only ever did what I thought was right.
Keep the past in the past and notice me
Tonight."

Oraz ten który tak naprawdę daje mi nadzieje że moge wszystko może jeszcze nie teraz ale za jakis czas moge osiągnąć każdy swój cel i pomimo wszystko musze pamietać o tym że jestem najlepszą wersją siebie jaka może być ;) ( to może moja mała nad interpretacja ale czasem każdy potrzebuje sie właśnie tak poczyć i własnie tak mam przy tej piosence )

"If I could step back in time, I'd make no mistakes I'd write all the songs,
I'd meet all the girls who are beautiful now but were miserable then
I'd tell them how this all turns out in the end."


Druga jest " Grey Shirt & Tie"
I musze na wstępie powiedzieć że jak tylko ją usłyszałam to sie w niej zakochałam ( duzo jest takich piosenek ;p) I wymiękam jak wokalista śpiewa " years" ♥ ale to dlatego że kocham brytyjski akcent :)
No dobra ale wracajmy do piosenki, jest typową piosenką balladą mówiącą o miłości i o tym że jak naprawdę kogoś chcemy to powinniśmy ruszyć tyłek i postarać sie o ta osobę bo ona nie będzie na nas czekać wiecznie. Wiec moze jednak warto zawalczyć ;)

"And in our own space,
But in our own way
I know we're getting older,
Every night and each day

So if you want me,

You better come and find me
This time don't leave here
Another seven years"




A teraz może cos na rozruszanie ;) " Chevy Thunder" !! :D
Brytyjski akcent w czystej postaci ! ;)
zawsze jak tego słucham mam ochotę wziąć muzykę na full wstać z krzesła i tańczyć po całym mieszkaniu i śpiewać razem z nimi  :)



Wiec tak podsumowując zespół jest jak na razie mało znany u nas a szkoda bo naprawdę chłopaki robią kawał świetnej muzyki, prawda nie kazdemu sie moze to podobać i w sumie zdania co do nich są podzielone, ale mnie mimo wszystko dają duże pokłady energii i pięknej prawdziwie angielskiej mowy :)

Na koniec ostatni numer ;)  nic dodac nic ująć 'Never Fade Away'


" You know I'll never fade away
But if I do, it'll be because you asked me to"


Mam nadzieje ze wam sie podobała moja mała wyprawa z nimi właśnie do pięknego Londynu ;)
jeśli macie propozycje o jakim zespole mogę napisać swoją opinie czy po prostu pokazać innym to piszcie ;)
a na razie dzięki za uwagę :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz