piątek, 28 września 2012

Rita Ora

Rita jest młodą bo zaledwie 22 letnią piosenkarką z Anglii i muszę przyznać ze płyta wydana właśnie w tym roku 2012 jest świetną popową płytą, świetną na imprezy, lub nawet do sprzątania w domu ale o tym powiem jeszcze za chwile.
Rita zadebiutowała w 2011 roku biorąc udział w projekcie DJ Fresh'a, na początku 2012r został wydany jej singiel promujący całą płyte " Ora" czyli "How We Do (Party)" i w wakacje wyszła cała płyta ;)
Przyznaje przesłuchałam jej kilka razy, są tam utwory z którymi większość młodych ludzi sie może utożsamiać, jest imprezowo, jest poważnie, jest coś do przemyślenia jest o miłości i o stracie jej. I przez ten cały miks ta płyta jest właśnie wyjątkowa, mozna tez powiedzieć że ta płyta jest przemyślana artystka wykazała sie świetnymi tekstami w tym piosenkach bardziej poważnych. I z ręką na sercu moge powiedzieć że dziewczyna ma talent i mam nadzieje ze nie zejdzie z tej drogi i nie nie sprzeda i bedzie robić to bo kocha śpiewać, bo nie dość że jest piękną dziewczyną to ma magnetyczny głos ;)
wiec jedziemy z moimi można powiedzieć ulubionymi jej utworami ;)

Love and War. (feat. J. Cole)


Ona mi przypomniała że czasem powinniśmy schować naszą dumę w kieszeń i spróbować rozwiązywać nasze wspólne problemy bo w pewnym momencie moze być już za późno. I chyba własnie dlatego ją lubie bo w sumie kto z nas czasem nie jest uparty i za wszelka cene stara sie wykazać innym ze miał racje ?

 Skoro jesteśmy w tym temacie to jest jeszcze jedna jej wlaśnie piosenka którą cenie straszliwie i w sumie swojego czasu mi pomogła i pozwoliła zrozumieć niektóre rzeczy, bo przecież każdy z nas przezył nieszczęśliwą miłość "Been Lying"

W pewnym momencie szczególnie jak sie coś skończy to sie okłamujemy że nie chcemy sie zakochiwać i mozna powiedzieć że mamy "wywalone" na to wszystko, ale też czasem przez miłość tracimy to wszystko kim jesteśmy bo np podporządkowujemy sie drugiej osobie, ale to nie o to chodzi w tym wszystkim.

teraz piosenką którą mozna opisywać w różny spsob ale uznałam ze lepiej bedzie jak po prostu pokażę wam kawałek tekstu który najlepiej ją oddaje :)

" I won't sit back if you want my love
You act like my love is not enough
Don't make me erase you from my phone
Cause I can always go out alone
Who says you were the first and last
I look in the mirror, know what I am
They say a love can lead you blind
Well not these eyes of mine

So I don't even care
Got my hands in the air
Gonna fill my tank and go
Me and all my girls gonna run around town
We can do whatever we want
Cause I'm young, single and sexy"

wiem typowo kobieca piosenka ale czasem przychodzi moment ze kazda z nas chce sie czuć niezależna, piękna, seksowna i doceniona.  I właśnie tego życze każdej kobiecie a jak faceci nas nie docenią to pokażemy im co własnie stracili :) 

Teraz moze przejdziemy do 2 jej chyba najbardziej znanych piosenek które przynajmniej dla mnie są naprawdę fenomenalne. I 2 całkiem niezłe klipy, 1 piosenka to 'R.I.P" a kolejna "How we do' ;) do nich chyba nie trzeba zbyt wiele mówić ;) 
no to jedziemy :) 

Ale musze przyznać że świetne zrobiła na nim przejście ze zwrotki do refrenu które niektórym tak jak mi niesamowicie chodzi zawsze po głowie i to przez dłuższy czas :)






'How we do' w sumie kolejna piosenka o pijanych nastolatkach jak ich miliony, ale jak na ogół nie lubie takich piosenek to ta akurat całkiem mi sie podoba, strasznie poprawia humor jak sie ma go nieco zepsutym i świetnie sie przy tym tańczy i jak już mówiłam wczesniej Rita ma strasznie magnetyczny głos przez co ta piosenka wyszła jej całkiem nieźle ;) 



Przyznaje jak usłyszałam pierwszy raz ja nie mogłam wyjść z podziwu, bo jak już zauważyliście jest na niej wszysto od zwariowanych dziewczyn po kobiety które wiedzą jakie są i sie tego nie boją. 
Na koniec piosenka która zawsze zawsze wywołuje na mnie ciarki :) 

Hello, Hi, Goodbye.. 
To tyle jeśli chodzi o Ritę :) ale szczerzę polecam cała płyte przesłuchać i każdy znajdzie coś dla siebie ;) 

I jeszcze dziś a dokładnie juz sie biore za mojego ostatniego ulubieńca Olly Murs ;) 
i spodziewajcie sie jeszcze dziś czegoś nowego ;)

1 komentarz: