piątek, 28 września 2012

Olly Murs

A tak naprawdę to : Oliver Stanley Murs :)
i jakby ktos nie wiedział jak wygląda Olly to własnie tak chłopak wygląda :

wiec skoro juz wiemy z kim mniej wiecej mamy do czynienia to moze coś wiecej o jego poczynaniach muzycznych ;) więc :
Olly pochodzi z Uk, zajął w 2009 r 2 miejsce w X Factor ;)
wydał już 2 płyty ;) i tak naprawdę od czasu programu jego kariera nabrała niesamowitego tempa ;) Na listach przebojów pokonał nawet Katy Perry przebił ją swoim pierwszym singlem " Please Don’t Let Me Go”wiec jak widać młody artysta całkiem nieźle sobie poradził ( bo ma dopiero 28 lat) jest kompozytorem i niesamowicie utalentowanym wokalistą jego pierwsza płyta " Olly Murs" na listach w Uk zajeła 2 miejsce pod względem najlepiej sie sprzedających płyt w Wielkiej Brytanii ;) 
wiec trzeba mu przyzbać chłopak coś ma w sobie ;) 
Moja przygoda z Ollym zaczęła sie dość niedawno bo zaledwie kilka dni temu i musze przyznać że od razu sie w nim zakochałam, nie dość że niesamowicie przystojny to tak cudownie śpiewa i śpiewa o całkiem normalnych rzeczach nie śpiewa z tego co widziałam o tym ile razy wypił i w jakim klubie i którą dziewczynę przeleciał, to jest czysta muzyka popularna której teraz trochę brakuje, no wiadomo ze duzo jest artystów popowych ale wiekszośc pisze piosenki o seksie co musicie mi przyznać ale nie Olly, z tego co zauważyłam na jego 2 płycie (" In Case You Didn't Know" ) chłopak ma skłonności do pisania nieziemskich piosenek o miłości i tak naprawdę niezwykle przyjemnie sie tego słucha bo wreszcie ktoś pokazał poziom i pokazał tym wszystkim gwiazdką popu jakie piosenki powinno sie pisać, bo przyznacie wiekszość piosenek jest taka sama ;) 
A Olly przynajmniej u mnie rozpala wszystkie zmysły i aż szczerzę mam ochote poznać go właśnie przez jego wraźliwość na płycie i oczywiscie urokowi na każdym klipie ;) 

No dobra rozpisałam sie troche wiec zaczynamy :) 
Pomyślałam że zacznę os piosenki którą poznałam jaką pierwszą która tak jakby zmusiła mnie to posłuchania całej płyty i nie żałuje ;) 

"Dance With Me Tonight" 
Niesamowicie podoba mi sie w niej motyw jazzu ;) aż przy niej chce sie tańczyć plus przypomina takie stare piosenki których aż chce sie słuchać i genialny teledysk jak to chłopak zobaczył dziewczynę i sie w niej zakochał i zebrał znajomych tylko żeby jej zaimponować i zatańczyć przed nią, powiem szczerze że mi by to zaimponowało :) zawsze marzyłam o tym żeby jakiś mężczyzna stanął pod moim domem z wielkim radiem i chciał żebym wyszła ;) no coś uroczego :) 


Kolejną piosenką jest " On My Cloud" 
Zawsze chciałam żeby mężczyzna zabrał mnie od całego świata żebym czuła sie własnie jak w niebie, żeby starał sie mnie nie zawiść, żebym popłynęła z nim żeby wreszcie nic innego nie miało większego znaczenia i chyba własnie dlatego kocham tą piosenkę ;) 

" Please Don't Let Me Go" 
Kolejna urocza piosenka o miłości którą można słuchać cały czas i przyznaje ze w moim odtwarzaczu często jest na powtarzaniu :) i musze przyznać że w przypadku tego artysty piosenki o miłości sie nie nudzą każda jest inna ta jest o tym jak chłopak sie zakochał w dziewczynie i chce znac jej uczucia co do niego, jej myśli i nie chce żeby ona go odrzuciła. 


" I blame Hollywood" 
Piosenka w sumie o tym jak wiele dziewczyn ma wyobrażenia o miłości bo tak naprawdę która z nas by nie chciała miłości jak z filmu? takiej miłości jak w "pamiętniku" czy innych filmach, trzeba przyznać że w pewnym momencie każda z nas czegos takiego chce i to nie jest złe tylko w pewnym momencie musimy przedefiniować to wszystko, chyba troche nad interpretowałam piosenkę ale tak własnie to rozumiem. Chłopak sie stara być taki jak nasi aktorzy ale to tylko wymysły trzeba ich akceptować takimi jakimi są a nie zmieniać na siłe. 


I na koniec piosenka która zakręciła mnie całkiem nieźle ostatnio :) Olly ma moc ;) 
" Heart skips a beat"

" So come on, spin me around
I don’t wanna go home
Cause when you hold me like this
You know my heart skips, skips a beat
I know I should, but I can’t leave it alone
And when you hold me like this
That’s when my heart skips, skips a beat" 



Miłego słuchania ;) i do następnego :) kolejne postaram sie już w odrobinę mocniejszych klimatach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz