środa, 2 listopada 2011

Drunken Lullabies

na życzenie Piotrka dziś bedzie o Flogging Molly ;)





Zespół Flogging Molly został założony w 1997r, jest to Irlandzko amerykańska grupa. 
grająca punka z elementami muzyki celtyckiej. Ich inspiracją były zespoły takie jak : The Pogues, The Dubliners i Stiff Little Fingers oraz Johnny Cash.
Grupa tworzy  zarówno utwory punkrockowe, jak i pirackie: "Salty Dog" i "Seven Deadly Sins", buntownicze "What's Left of the Flag", "Drunken Lullabies"  i inne  a także bardziej ponure piosenki, jak "Far Away Boys",  "Death Valley Queen". Wydali 5 studyjnych albumów, z czego jeden wyszedł w tym roku ;) U nas w kraju można było ich oglądać na 2 koncertach w warszawskiej Progresji i na festiwalu w Jarocinie. Na żadnym z ich koncertów jeszcze nie byłam ale mam nadzieje ze jeszcze wrócą do Polski, po podobno mają niesamowitą energię i dają niesamowite koncerty ;) zespól ten znalazłam chyba z rok temu mniej więcej jak oglądałam PS. Kocham Cię, ale muzykę ich można znaleźć w innych filmach, serialach jak i grach :) 
za to ja bym wam chciała pokazać kilka moich ulubionych ich piosenek :) 


ciekawe jest też to jak powstała nazwa zespołu 
W wywiadzie dla magazynu  Kerrang!(brytyjski tygodnik muzyczny zawierający informacje dotyczące głównie rocka i metalu) , wokalista Dave King ujawnił, że nazwa zespołu pochodzi od „Molly Malone’s”, irlandzkiego pubu w Los Angeles. „Zwykliśmy tam grać w każdą poniedziałkową noc i czuliśmy się tak, jakbyśmy mieli zanudzić jego bywalców na śmierć (ang. flog to death), dlatego nazwaliśmy zespół Flogging Molly.” 
Jak już wcześniej wspominałam piosenka FM znalazła sie na ścieżce dźwiękowej z PS. Kocham Cie. to była pierwsza ich piosenka którą posłuchałam i muszę przyzywać ze od razu do mnie trafiła, tego czasem nie da sie wytłumaczyć ale są piosenki które od razu jak posłuchasz to przemawiają do Ciebie, uważasz że pasuje do Ciebie. Tak właśnie było ze mną i z : 


przez kilka dni nie potrafiłam sie od niej oderwać coś wspaniałego że po mimo tego ze oni są daleko od Irlandii to nadal tworzą z pasją taką muzykę. za co dążę ich wielkim szacunkiem bo nie zawsze jak zespoły pozostają takie same i dobrze ze chcą pokazywać to skąd pochodzą. 
A na koniec chciałabym wam pokazać moją chyba ulubioną piosenek która  naprawdę wiele dla mnie znaczy.

'Between a man and a woman
Life begins again
Between love and confusion
There Lies only pain
Take my word,
Heal my soul,
Shake my pride,
I'm too proud to let go
Give me the sun
And the moon above
If the stars should fall
Then only heaven knows
Between a man and a woman
It's everything or nothing at all'


K. ;)

1 komentarz: