wtorek, 1 listopada 2011

Neighborhoods :)

Pomyślałam że warto by było zacząć od płyty która wywarła na mnie największe wrażenie. Na którą najdłużej się czekało. Czyli Blink 182 ;) Grają oni Kalifornijskiego punka swoją działalność rozpoczęli w Poway w 1992. do rozpadu zespołu w 2005 roku nagrali 6 płyt, 16 teledysków. W skład tego cudnego zespołu wchodzą : Tom DeLonge ( gitara i wokal), Mark Hoppus (Bass i wokal) i Travis Barker (perkusja  ale dopiero od Enema Of The State, wcześniejszym perkusistą blinka był Scott Raynor). Po 2005 roku Blink zawiesił swoją działalność. z starego dobrego Blinka powstały takie 3 bardziej znane zespoły. Angels & Airwaves ( w którym grał Tom na wokalu), + 44 (Mark i Travis) i Box car racer ( Tom i Travis). Z nich wszystkich najbardziej był zapracowany Travis, jest on na wielu płytach sławnych wykonawców w 2009 roku wydał płyte "me against the world' na której znalazły sie remiksy najbardziej znanych piosenek.W 2009r muzycy pojawili sie razem na rozdaniu nagród Grammy.  Gdzie Travis Barker powiedział "Graliśmy razem muzykę i zdecydowaliśmy, że będziemy ją grać dalej",Mark Hoppus dodał "Blink-182 powrócił!" teraz tylko było czekać na nową płytę i koncerty. I o to 27 września 2011 r. wyszła płyta Neighborhoods ;)

Płyta jest moim zdaniem fenomenalna ! najlepsza jaką słuchałam w tym roku, jest inna niż poprzednie płyty Blinka lżejsza moim zdaniem, jest ona połączeniem wszystkich zespołów w których chłopaki grali po rozpadzie Blinka, chociaż moim zdaniem najwięcej naleciałości widać z AVA. Każda piosenka jest inna, opowiada inną historie i w każdej z nich można sie zakochać. I przynajmniej ja tak miałam nie da sie jej przesłuchać tylko raz. Każdy tekst zapada w pamięci, każdą melodie aż chce sie nucić. Każdy na tej płycie znajdzie coś dla siebie;) jak dla mnie najlepszymi piosenkami na płycie są : Ghost on the Dance Floor,  Up All Night,  After Midnight, Snake Charmer,  Love is Dangerous, Kaleidoscope i  Even if She Falls. starałam sie nie wymienić całej płyty, ale naprawdę szczerze moge powiedzieć że ta płyta im wyszła, zrobili niesamowicie dobrą robotę i widać ze ta przerwa wyszła im na dobre.

 

'I can't keep your voice out of my head
All I hear are the many echoes of
The darkest words you said
And it's driving me crazy

I can't find the best in all of this
But I'm always looking out for you
Cause you're the one I miss
And it's driving me crazy' 


K.

2 komentarze:

  1. Błąd ;) Box Car Racer to projekt Toma i Travisa trwajacy w latach 2001-2003, po rozpadzie Blinka nie ruszył ani o krok ;) A tak po za tym, recenzja dobra, też spodobała mi się ta płyta, choć to zupełnie coś innego niż stary Blink ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a tego to nie wiedziałam :) dzięki Matt <3;)

    OdpowiedzUsuń