wtorek, 1 listopada 2011

Punk Rock Princess

To teraz może coś zupełnie mniej znanego.
 Zapewne jakbym wiekszości z moich znajomych pokazała tych kilku chłopaków to by nie mieli zielonego pojęcia kim oni są, większość Polaków nie miałaby pojęcia kim oni są. 
Dlatego uznałam ze warto ich pokazać szerszej publiczności :)
oto : 
Something Corporate
 ich historia sie zaczyna w Orange County w 1998 roku.  zespół jest nazywany jako piano rock chociaż częściej jest ona określana jako  pop punk.
Co ich tak wyróżnia że postanowiłam o nich napisać ? poza ich genialnym stylem, wczytując się w biografie zespołu można sie doszukać naprawdę ciekawej historii.Plus cudowny wokal i dźwięki pianina które wręcz kocham. Ale wróćmy do historii.   Ich wokalista Andrew McMahon koło roku 2005 miał ostre zapalenie krtani.( co może sie średnio skończyć dla wokalisty)ale kiedy został przeniesiony do szpitala w nowym jorku dowiedział sie ze ma ostrą białaczkę limfoblastyczną, generalnie lekarze stosowali różne metody walki z chorobą i podobno im sie udało ;) i jeszcze jak mówimy o nim to muszę powiedzieć  że nie tylko można go znaleźć na płytach SC ale też na The Academy is.. ale tylko w 2 piosenkach z tego co pamiętam ;) występuje również w Jack's Mannequin ;) którego jeszcze nie miałam przyjemności wysłuchać. Generalnie chłopak nie miał łatwego życia, poradził sobie z chorobą za co go darze szacunkiem bo pomimo choroby on nadal tworzył. w 2009 SC wrócili po tej przerwie. ale nie nagrywają żadnego albumu z tego co wiem, rok później wyszło małe the best of na którym muszę przyznać że są wszystkie najlepsze ich piosenki :)
Pierwszą piosenką jaką ich usłyszałam było Punk Rock Princess, całkiem przypadkiem na yt wpadłam na nią z 4 lata temu może więcej.I muszę przyznać że zrobiła na mnie wielkie wrażenie. tekst który od razu przemawia, jak sie jej słucha to aż ma sie ochotę w kimś zakochać :D

If you could be my punk rock princess,
I would be your garage band king.
If I could be your first real heartache, I would do it over again.
If you could be my punk rock princess I would be your heroin.

no musze przyznać coś wspaniałego. 

jest taka piosenka której tekst zawsze daje mi wiecej siły jak mam jakiegoś doła  i to jest watch the sky :) :
'I'll crawl, there's thing that are worth giving up I know, but I won't let this get me,
I will fight, you live the life you're given with the storms outside,
somedays all I do is watch the sky'

Chociaż chłopaki mają też niektóre smutne piosenki  tak jak "Fall"


miłego słuchania ;) Mam nadzieje ze polubicie ich tak samo jak ja ;)

K.

1 komentarz:

  1. Ojj, nieznani, ale świetni to fakt :D Kurde, Punk Rock Princess to też pierwsza ich nuta jaką usłyszałem, bardzo ją lubię ;) Watch the sky wspomniane tu tekstem to mega pozytyw, choć osobiście chyba najbardziej kocham ich zamułe w 'Konstantine' <3<3<3 :)

    OdpowiedzUsuń