czwartek, 17 listopada 2011

She is hungry for you


I znowu moja wielka miłość Patrick Wolf ^^ tym razem od strony koncertowej :D
Setlista : 
Wind In The Wires 
Bluebells 
House 
To the Lighthouse 
Time of My Life 
Accident & Emergency 
The Libertine 
Theseus 
The Bachelor 
The Shadowsea
Tristan 
The Days 
Get Lost 
Bermondsey Street
The Future 
The Falcons 
Vulture 
Together 
Encore:
The Magic Position 
The City 
Musze przyznać ze sie nie spodziewałam że to będzie taki cudowny koncert, nie spodziewałam się że Patrick na scenie jest wulkanem seksu. Musze przyznać ze kocha swoją publiczność i widać że doskonale sie bawi na scenie, jednym słowem jest stworzony do bycia na scenie. Kocham go za to co robi, tworzy coś niesamowitego, sam jest niesamowitym człowiekiem chociaż nie miałam z nim okazji porozmawiać ale podłapywał pytania i różne teksty z tłumu co było czymś wręcz genialnym ;)

Strasznie mi sie podobało wykonie Tristana ^^


coś niesamowitego zagrał moje ulubione piosenki ^^ i muszę przyznać że jakbym nie poszła na niego to bym strasznie żałowała. Na koncercie Patrick powiedział że jak będzie tylko mógł będzie chciał wpadać co roku do Polski ;) bo tutaj są cudowni ludzie ;) mam nadzieje ze tak bedzie ;)



Coś co mi sie straszliwie podobało to to że Patrick wypada tak samo świetnie na koncercie jak i na płycie. Ma idealny głos na żywo ;)

na dziś to tyle ;) za niedługo bede męczyć The Wombats ;) wiec mozna sie spodziewać czegoś o nich plus czegoś z koncertu ;)

K ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz